7/26/2009

pefect morning

coffee & cherry muffins

sun!
perfect lazy sunday...

4 comments:

  1. Nie wiedzialam,ze jestes Polka.Fajny blog:)

    ReplyDelete
  2. dzięki Felicja! oj tak jestem Polką i nie mogę przyzwyczaić się do tej rzeczywistości gdzie topshop jest za drogi;-))ale walczę
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. nooo...niesamowity blog, do tej pory myslałam, że tylko duże zdjęcia oglada sie przyjemnie, ale Twoje malutkie zdjęcia są takie urocze! to, co pokazujesz, jako inspiracje( chociażby ta kolekcja kubków, ta biżuteria, która owszem, wydaje się nie do nałożenia ;)...w tym wszystkim widac taką cudną pieczołowitość, taką kobiecość, pasję! a jak Ty to wszystko pięknie łączysz! matko świata! te buty srebne( widziałam je, były przecenione,ale ja bym nie potrafiła ich tak skomponować z taka sukienką!!!) czy komentarze maja ograniczoną ilość liter? bo mogłabym jeszcze trochę Ci posłodzić! :D Twój każdy zestaw jest inny, ale wyczuwa się wspólny mianownik, a dla mnie to jest wielka umiejętność. no i do tego ta minimalistyczna fryzurka...bardzo Ci w niej ładnie, a do tego jest silnym akcentem Twego stylu...ehhhh...rozpisałam sie jak głupia, ale tak juz mam, jak mi sie cos bardzo spodoba :D
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  4. och och nie wiem co powiedzieć;-)))oczywiście wszyscy lubimy komplementy-dziękuję;-))
    jestem zbieraczem plastikowego śmiecia-ale pracuję z tym;-)
    a zdjęcia są małe chociaż wolałabym żeby były większe;-(
    miłego dnia!

    ReplyDelete