2/15/2012

prada & favs of this winter

 last time fav: vintage leather blouse/short slive, 
golden&black sweater, 
peper&salt sweater/short slive
 prada nylon shoulder bag/second hand
 gold&black colar neckalce
 yes! my blouse is from clochard
 gold&black vintage dress from 80'
 chain necklace gold&silver/sale

tak... w końcu udało mi się znaleźć trochę czasu na zdjęcia
obiecuję się poprawić i postować więcej;-) ale mam sporo pracy na moim drugim blogu i nowym fanpage - oczywiscie zapraszam!

nie wiem jak to się dzieje, ale zimą zawsze ubieram się na czarno-złoto, czarno - srebrno.
w tym sezonie jednym z ulubionych łupów stała się przede wszystkim bluzka ze zszywanych kawałków skóry (wyprałam ją w pralce - ma się swietnie), oraz torba prada (niezależnie od tego czy jest oryginalna czy nie, wygląda pięknie i na razie używam jej jako kosmetyczki), sukienka vintage ze złotymi ornamentami z lamy - trochę japońska, przejrzysta koszula z kołnierzykiem, mały sweter pieprz z solą, kamizelka oversize....
upolowałam też futro w pięknym kolorze kawy z mlekiem... przetrwałam w nim najgorsze ostatnie mrozy, czekam teraz na wiosnę
a to będzie całkowita zmiana!

1 comment: